HTML

Utolsó kommentek

  • Xinaf: @antirandom: Bár tudnám, hogy miről beszélsz... javaslat: a kevesebb néha több. (2016.05.12. 19:13) Keresztény felekezetek
  • antirandom: Nyilvános kérdés a magyarországi vallási gyülekezetekhez: terroristák vagytok, akik az V Mózes 7/2, 22, és 2 Mózes 23/20-33 (és Talmud Taanith 10 a. lap és Baba kamma 93 b. lap) szerinti zsidó fajir... (2016.02.27. 09:19) Keresztény felekezetek
  • mezeinewsee: Hát igen. Nem véletlenül a kedvenc imádságom: "Uram, irgalmazz!" (2015.02.01. 18:49) Irgalmasság
  • Xinaf: @Katolikusok Csoportja: Megtisztelő, köszönöm! (2014.12.31. 06:23) Szentségek - Általánosságban
  • Katolikusok Csoportja: Érthető, szemléleletes, egy szóval frappáns! Mint az egész blog! Köszönjük! Megosztjuk! Isten áldása Veled! (2014.12.28. 23:20) Szentségek - Általánosságban
  • Utolsó 20

Hamarosan itt a Húsvét. 
Ha végiggondoljuk, mi minden történt csak az elmúlt néhány napban... kezdődik a jeruzsálemi bevonulással. Ott hajlong előtte a tömeg, ünneplik, éljenzik... mekkora kontraszt ez a nagycsütörtöki és nagypénteki eseményekhez képest? 
Az egész nagyhét egy hatalmas ellentmondás egyébként. A törvény nevében halálra adják azt, aki a törvényt alkotta. Sebekkel fizetnek neki azok, akiket meggyógyított. Halálát kívánják annak, aki az Életet adta.

Júdás elárulja a Mestert. Péter megtagadja a Mestert.

Nem tudom, hogy vagytok vele kedves testvérek... de én nem egyszer árulom el Őt. Hiszen hányszor követek el bűnt? Hányszor nem szeretem eléggé akár az ellenségemet? Hány alkalommal nevetek ki valakit a háta mögött, vagy kritizálok? 
És hányszor meg is tagadom? Amikor keresztényhez méltatlant teszek, és szemérmesen leveszem a csotkit? Amikor nem merek keresztet vetni a templom előtt, mert egy sátánista társaság áll mellettem? 

Isten megbocsátása hatalmasabb, mint a mi bűneink.
Érdekes tapasztalatokkal gyarapodtam ez alatt a böjt alatt.
A sátán soha nem látott erővel tőrt rám. Éreztem a vad dühöt, ami átjárta a lényemet. Kialvatlan voltam, nem tudtam aludni. Ingerült voltam, csalódott. Keserű. Aztán az Úrhoz fordultam, és úgy tűnt el belőlem a homály, a sötétség, mint ha sosem lett volna. Ismét szabad voltam. És a szabadságom első teljesen szabad döntéseként az Isten lába elé vetettem magam, leborultam, és kértem bűneim bocsánatát, és az Ő végtelen irgalmát.

Dali Jézus a kereszten.jpg

Most az Úr nincs a világban. Alászállt az alvilágba, a lelkeinkért. De közel már a feltámadás!

Ezzel a reménnyel kívánok nektek is testvérek minden jót a böjtből hátra maradt csekélyke időre. Könny és vér hullatása árán is, de nem engedhetjük, hogy a sátán elvegye a Húsvétunk nagy örömét!

Címkék: bűn böjt bűnbánat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrie.blog.hu/api/trackback/id/tr216051668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása